Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi które najczęściej się pojawiają w naszym sklepie

PROCES ZAMÓWIENIA

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji wynosi   5-7 dni roboczych do momentu wysyłki. Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych.

Czas ten może się wydłużyć w przypadku zwiększonej ilości zamówień. W takim wypadku zawsze o tym informujemy.

Jeżeli zależy Ci na szybszej realizacji Twojego zamówienia, możesz skorzystać z opcji ekspres. W tym wypadku czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze. Jednak przed wykupieniem opcji ekspresowej realizacji zamówienia prosimy o kontakt, w celu potwierdzenia takiej możliwości.

Gotowe produkty, typu lak do pieczęci, łyżeczki do laki, tusz do pieczątek wysyłamy najpóźniej kolejnego dnia roboczego.

2. Jakie są koszty wysyłki?

Nasze zamówienia wysyłamy poprzez:

Kuriera DHL – koszt takiej wysyłki to 20 zł. Zamówienia dostarczane są kolejnego dnia roboczego po nadaniu.

Paczkomaty – koszt takiej wysyłki to 17 zł. Zamówienia dostarczane są do 3 dni roboczych po nadaniu.

W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o maila kontakt@stemplownia.pl w celu obliczenia kosztów wysyłki.

 

3. Czy jest możliwość przesyłki zagranicznej?

Oczywiście nie ma z tym najmniejszego problemu.

Koszty transportu kurierem do Niemiec to 45 zł 

Pozostałe kraje wyceniamy indywidualnie w zależności od wybranej metody wysyłki. Możemy wysyłać za pośrednictwem UPS lub Poczty Polskiej. W celu wyceny kosztów przesyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy.

kontakt@stemplownia.pl

4. Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?

Numer przesyłki będzie widoczny na stronie Twojego zamówienia. Tam też jest możliwość śledzenia przesyłki.

Oczywiście, na Twoją prośbę możemy wysłać również numer śledzenia paczki mailowo.

5. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Akceptujemy następujące metody płatności:

Przelewy 24 – jest to pośrednik przelewów bankowych. W momencie dokonania wpłaty zostajesz przekierowywany na stronę Przelewy 24 albo do strony Twojego banku z gotowym formularzem przelewu do potwierdzenia (sprawdzaj zawsze, czy adres URL jest prawdziwy). Przelewy są darmowe dla klienta. Nie jest wymagana rejestracja na stronie przelewy 24, aby dokonać płatności. Przelewy 24 księgują natychmiast wpłatę klienta, skraca to czas realizacji zamówienia.
PayPal — jest to pośrednik przelewów bankowych. Wszyscy sprzedawcy akceptujący płatności przez system PayPal muszą zostać zweryfikowani, co oznacza, że można być pewnym, że rzeczywiście są tymi, za kogo się podają. Pieniądze są księgowane natychmiast, co skraca czas realizacji zamówienia. Wymagana jest rejestracja na stronie PayPal.
Przelew bankowy – Nasz nr konta firmowego 55 1140 2004 0000 3102 7663 9638.

Dla przelewów między narodowych:

Numer rachunku IBANPL55 1140 2004 0000 3102 7663 9638

Kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

Nazwa i adres banku: mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING),
Skrytka pocztowa 2108, 90-959 Łódź 2

6. W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 16. W tych godzinach staram się odbierać też telefony.

Jeżeli nie odbieram telefonu, proszę o SMS lub maila na kontakt@stemplownia.pl, oddzwonię. Ponieważ jesteśmy małą firmą (mąż i żona) to nieraz nie mamy możliwości odebrać telefonu. Zawsze staram się oddzwonić.

7. Jak wygląda proces zamawiania?

Po złożeniu zamówienia poprzez stronę internetową otrzymasz maila z potwierdzeniem zamówienia.

Jeśli przesyłasz nam grafikę do wykonania stempla, to najpóźniej do 2 dni roboczych otrzymasz od nas projekt i wizualizację stempla do akceptacji. Jeśli trzeba będzie wprowadzić poprawki do przesłanego wzoru, poinformujemy o tym i wszystkie konieczne poprawki zostaną naniesione na przesłany wzór. Po otrzymaniu akceptacji przechodzimy do realizacji. W tym momencie nie ma już możliwości dokonania zmian w projekcie.

Jeśli zamawiasz wykonanie projektu przez nas, to prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisanie, jak ma wyglądać projekt. Dzięki temu będzie nam łatwiej trafić w Twoje gusta i wykonać wstępne projekty, które będą najbardziej zbliżone do Twojej koncepcji. Zazwyczaj wysyłamy 3 wstępne projekty i prosimy o wybór 1 z nich oraz informację co mamy poprawić. Po naniesieniu odpowiednich poprawek przesyłamy ostateczny projekt do akceptacji. Po otrzymaniu akceptacji przechodzimy do realizacji. W tym momencie nie ma już możliwości dokonania zmian w projekcie.

PRZYGOTOWANIE PROJEKTU 

8. W jaki sposób przesłać plik z projektem?

Plik możesz załączyć na stronie zamówienia podczas wypełniania formularza zamówienia lub przesłać do nas na adres kontakt@stemplownia.pl w tytule wpisując nr zamówienia.

9. Jak przygotować projekt na stempel?

Wszystkie informacje i wytyczne dostępne są na stronie z informacjami o przygotowaniu plików

10. Jak powinien wyglądać przesłany projekt?

Projekt powinien być czarno-biały. Bez cieniowań i gradientów. W przypadku stempli do laku linie powinny mieć minimum 1 punkt grubości. Minimalny rozmiar czcionki to 8 punktów.

Jeśli przesyłasz nam projekt w pliku rastrowym: JPEG lub png pamiętaj, aby miał rozdzielczość on minimum 300 dpi. Projekt o mniejszej rozdzielczości może być przez nas odrzucony.

Prosimy, pamiętaj, że akceptowalny przez nas format rastrowy JPEG i png dotyczy pliku, w którym jest prawidłowo przygotowany projekt. Nie może to być zdjęcie, obraz akwarelowy, lub szkicowana grafika, która nie spełnia wymagań grubości linii. W takim wypadku koszt będzie obejmował wykonanie przez nas projektu, a nie zmiany pliku rastrowego na wektorowy.

11. Czym różni się grafika wektorowa od grafiki rastrowej?

Grafika rastrowa składa się z siatki pikseli, czyli tak zwanej bitmapy.

Cechy gra­fi­ki ra­stro­wej:

  • ogra­ni­czo­ne ska­lo­wa­nie,
  • ogra­ni­czo­ne moż­li­wo­ści edy­cji,
  • szcze­gó­ło­wość ob­ra­zu

    Naj­częst­sze for­ma­ty pli­ków:

  • .psd,
  • .tiff,
  • .jpg,
  • .png,
  • .gif.

    Grafika rastrowa składa się z punktów, linii i krzywych. Obraz zapisany w takim formacie nie traci na jakości nawet w przypadku bardzo dużego powiększenia.

    Cechy gra­fi­ki wek­to­ro­wej:

  • Pełna ska­lo­wal­ność,
  • pełna edy­to­wal­ność,
  • ogra­ni­czo­ne de­ta­le i efek­ty.

    Naj­częst­sze for­ma­ty pli­ków:

  • .ai,
  • .cdr,
  • .svg,
  • .eps,
  • .pdf.

    UWAGA: Plik rastrowy osadzony w pliku, który ma rozszerzenie wektorowe, nadal traktowane jest jako plik rastrowy — obraz nieedytowalny.

OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

12. Czy mogę dokonać zwrotu?

Nie będzie problemu z gotowymi produktami dostępnymi u nas na stronie. Produkty, które wykonujemy na zamówienie, nie podlegają zwrotowi. Takimi produktami są:

  • Wszystkie stemple oferowane w naszym sklepie: do laku, pieczątki graficzne, suche stemple, stemple do czekolady itd.
    odbicia lakowe
  • grawerowane przez nas produkty ze sklejki lub pleksi.
  • Prace kaligraficzne.

Więcej na ten temat przeczytasz w regulaminie sklepu.

Pytania i odpowiedzi podsumowanie: 

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie na naszej stronie zapraszamy do kontaktu

 

9 + 15 =

Informacje

Stemplowania jest sklepem internetowym.

mail: kontakt@stemplownia.pl
tel: 696092116

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego  od poniedziałku do piątku w godzinach 10 -16

 

Dla klienta

Jak Przygotować projekt

Faq

Koszty wysyłki

Moje konto

Polityka prywatności

Regulamin

Nasze realizacje

Newsletter

Abyśmy pozostali ze sobą w stałym kontakcie,
a także by nie ominęła Cię żadna promocja
ani prezent zapisz się na nasz newsletter.
Obiecujemy, że nie zapchamy Twojej
skrzynki ogromem niepotrzebnych informacji.